Handelsbetingelser

Forsendelse

Handel foregår kun via forsendelse, så vi kan desværre ikke tilbyde, at varer kan afhentes.


Returret

I henhold loven yder Butikki 14 dages returret fra den dag en vare modtages. Omkostninger til porto ved returneringen dækkes af køber. Der ydes kun returret for private kunder.

Efter 14 dage accepterer vi ikke returvarer. Kontakt os via e-mail før returnering.


Betaling

Pengene hæves først på din konto, når varerne er afsendt.


Reklamationsret

I henhold til loven, har du 24 måneders reklamationsret.


Personlige data

De oplysninger du giver, når du handler med Butikki, bruges kun for at kunne gennemføre din ordre. Butikki sender ikke uopfordret e-mail til kunderne. Dvs. kunden modtager kun e-mails direkte relateret til en handel. Kunden kan dog vælge at tilmelde sig vort nyhedsbrev. Denne service kan til hver en tid afmeldes.

Alle informationer om kunder bliver brugt og opbevaret efter bestemmelserne indenfor lovgivningen om databeskyttelse. Som registreret bruger hos Butikki har du ret til at sende en indsigelse mod registrering af persondata, og du har ret til at få indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven, og henvendelse omkring dem bedes sendes via e-mail til: info@butikki.dk.


Klagemuligheder

Hvis du ønsker at klage over en vare købt hos os, kan du henvende dig til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Du kan og anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Brug linket http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@butikki.dk.